5 Kasım 2012 Pazartesi

AÖO Kitap Dağıtımı Hakkında Duyuru

Açık Öğretim Ortaokulu 2012-2013 öğretim yılı II. ve III. dönem sınavları için tüm Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüklerine kitap (ders notu) isteme modülü açılmıştır.

Açık Öğretim Ortaokulu 2012-2013 öğretim yılı II. Ve III. dönem sınavları için tüm Halk Eğitimi Merkezlerine kitap (ders notu) isteme modülü açılmıştır. İl / İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünde ilgili Şube Müdürünün koordinesinde Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü sorumlu Müdür Yardımcısı ve kayıt alan Ortaokulların ilgili Müdür Yardımcılarının birlikte tespit edecekleri kitap (ders notu) ihtiyaçları Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğüne açılan modüle girilecektir. Açık Öğretim Ortaokulu ders notları dağıtım merkezi olarak tespit edilen il / ilçelerdeki Halk Eğitimi Merkezlerindeki depolara indirilecektir. (Halk Eğitimi Merkezinin deposu yoksa İlçe Millî Eğitimin bildirdiği depoya indirilecektir.) Kitap (ders notu) talepleri 13 Kasım 2012 tarihi mesai bitimi ile sonlandırılacaktır. Elektronik ortamda muayene kabuller Halk Eğitimi Merkezlerince yapılacağı için irsaliyelere Halk Eğitimi Merkezlerinin isimleri yazılacaktır.
Elektronik ortamda muayene kabul işlemleri yapılırken aşağıdaki yol izlenecektir;

- Kitap (ders notu) işlemleri modülündeki kitap (ders notu) muayene kabul ekranında kendilerine gelmesi gereken miktar görülecek, kitapların (ders notlarının) sayımı yapılıp örtüşüyorsa ekrandaki miktarı, örtüşmüyorsa kaç kitap (ders notu) geldiyse o miktar girilip kaydet butonuna basılacaktır.

- Komisyon üyelerinin isimleri girilip kaydet butonuna tekrar basılacaktır. En son olarak yazıcı butonuna basılarak rapor alınacaktır.

Not: Detaylı bilgi için 212 68 80 / 4180 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder