30 Eylül 2012 Pazar

AÖO ve AOL SMS ile Öğrenci Bilgilendirme Sistemi

Artık veliler öğrencilerinin durumlarını SMS ile takip edebilecekler. Aynı şekilde Açık Öğretim Ortaokul ve Açık Öğretim Lisesinde okuyan öğrenciler de okul bilgilerini SMS ile öğrenebilecekler.

VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ - SMS SERVİSİ
Artık veliler öğrencilerinin durumlarını SMS ile de rahatça takip edebilecekler.

YAYGIN ÖĞRETİM - SMS SERVİSİ
Açık Öğretim Ortaokul ve Açık Öğretim Lisesinde okuyan öğrenciler okul bilgilerini SMS ile de rahatça takip edebilecekler.

Detaylı bilgi için tıklayınız...


YAYGIN ÖĞRETİM
SMS SERVİSİ
Açık Öğretim Ortaokul ve Açık Öğretim Lisesinde okuyan öğrenciler okul bilgilerini SMS ile de rahatça takip edebilecekler.

Yaygın Öğretim SMS Servisine üye olan;
Açık Öğretim Ortaokulu öğrenci / velileri;
  • Sınav Sonuç Bilgisi,
  • Sınav Yeri, Tarihi Bilgisi,
  • Ders Seçimi Bilgisi,
  • Sınav Merkezi Değişiklik Bilgisi,
  • Mezuniyet ve Diploma Notu Bilgisi,
  • Yeni Sistem Kullanıcı Bilgisi,
  • Bağlı Olduğu Okul Değişikliği ya da
    Atanma Bilgisi,
  • Vb.
  • Açık Öğretim Lisesi öğrenci / velileri;
  • Sınav Sonuç Bilgisi,
  • Sınav Yeri, Tarihi Bilgisi
  • Ders Seçimi Bilgisi,
  • Sınav Merkezi Değişiklik Bilgisi,
  • Mezuniyet ve Diploma Notu Bilgisi
  • Diploma Gönderim Bilgisi
  • Yeni Sistem Kullanıcı Bilgisi
  • Öğrenci Genel Durum Bilgisi,
  • Kayıt Yenileme Tarihi Bilgisi
  • Vb.
Öğrenci bilgilerini mobil ortamdan SMS ile OTOMATİK olarak alabilecekler. Bunun için üye olmanız yeterli.
Dilerseniz 7/24 sorgulama yaparak aşağıda yer alan öğrenci bilgilerine SMS ile ulaşabilirsiniz.
SORGULAMA KOMUTLARI
Açık Öğretim Ortaokulu ve Lisesinde SINAVA GİRİLECEK YER bilgileri sorgulanmak istendiğinde kullanılan sorgulama komutu.
SINAVBILGISI boşluk TCKN
Açık Öğretim Ortaokulu ve Lisesinde SINAV MERKEZİ bilgileri sorgulanmak istendiğinde kullanılan sorgulama komutu.
MERKEZ boşluk TCKN
Açık Öğretim Ortaokulu ve Lisesinde SINAV SONUÇ bilgisi sorgulanmak istendiğinde kullanılan sorgulama komutu.
SINAVNOT boşluk TCKN
Açık Öğretim Ortaokulu ve Lisesinde MEZUNİYET bilgileri sorgulanmak istendiğinde kullanılan sorgulama komutu.
MEZUN boşluk TCKN
Açık Öğretim Lisesinde DİPLOMA GÖNDERİM bilgisi sorgulanmak istendiğinde kullanılan sorgulama komutu.
DIPLOMABILGI boşluk TCKN
Açık Öğretim Lisesinde öğrenci GENEL DURUM bilgisi sorgulanmak istendiğinde kullanılan sorgulama komutu.
DURUM boşluk TCKN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder