29 Temmuz 2012 Pazar

Milli Eğitim Bakanlığı Açık İlköğretim Okulu Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik

İlköğretim ve Eğitim Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun 11 Nisan 2012 tarih ve 28261 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe girmiştir.

İlköğretim ve Eğitim Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun 11 Nisan 2012 tarih ve 28261 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. Bu kanun kapsamında değişiklik yapılarak 21 Temmuz 2012 Tarihli ve 28360 Sayılı Resmî Gazete yayımlanarak yürürlüğe giren Milli Eğitim Bakanlığı Açık İlköğretim Okulu Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik gereğince  Açık Öğretim Ortaokulundan (Açık İlköğretim Okulu) mezun olan öğrencilere diploma düzenlemeyecektir. Diploma yerine geçecek belge Temel Eğitim Genel Müdürlüğünce belirlenen öğrenim belgesi olacaktır.
Bu sebeple 1 Temmuz 2012 de yapılan 3. Dönem sınavı sonucunda mezun olacaklarla birlikte daha önceki dönemlerde mezun olup, diploması çeşitli sebeplerle henüz hazırlanamamış olan öğrencilere, diploma düzenlenmeyecek diploma yerine geçecek belge olan öğrenim belgesi düzenlenecektir.
Sistem üzerinde konu ile ilgili çalışma devam etmektedir. Çalışma tamamlandığında duyuru yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder